ბრენდინგის საჭიროება

ბრენდი ეს არის ადამიანის შინაგანი შეგრძნება პროდუქტის/სერვისის შესახებ.

ბრენდინგი არ არის მხოლოდ ლოგოს და ვებგვერდის შექმნა. ეს არის სტრატეგიული შენების უწყვეტი პროცესი, რომელში გასათვალისწინებელია უამრავი ფაქტორი.

ძლიერი ბრენდი, ეს არის უმნიშვნელოვანესი კონკურენტული უპირატესობა.

 

რას გთავაზობთ?

შენთან ერთად გავივლით კომპანიის მთავარ მიზნებს, ხედვებს, შევისწავლით დეტალურად პროდუქტს/სერვისს და დავსახავთ:

I ბრენდის პლატფორმა: მიზანი, მისია, ხედვა, ღირებულებები, სახელი.

II პოზიციონირება ბაზარზე: შენი მომხმარებლებიდან გამომდინარე შევქმნით Buyer Persona-ს, დეტალურად შევისწავლით კონკურენტებს და განვსაზღვრავთ USP შენი კომპანიის უნიკალურ შეთავაზებას.

III – ბრენდის პერსონიფიკაცია: შევქმნით ბრენდის არქეტიპს, მის tone of voice-ს, ხასიათს, ლექსიკას და ა.შ

IV – საკომუნიკაციო იდენტობა: ჩამოვაყალიბებთ სლოგანს, დაპირებას, მთავარი მესიჯებსა და საკომუნიკაციო მონახაზს

V – ვიზუალური იდენტობა: ლოგოს შექმნა, ფერების შერჩევა, პატერნების შერჩევა, ტიპოგრაფია, ბრენდბუქის შექმნა.

ლემონედსი ციფრული მარკეტინგის სააგენტოა, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს ციფრული არხების სრულ მარკეტინგულ მომსახურებას და გამარტივებულ სამუშაო პროცესს.